El Consell recorrerà contra l'autorització per a la instal·lació fotovoltaica Magda per part del Ministeri
El BOE ha publicat aquest dimecres la resolució d'autorització administrativa prèvia per a la instal·lació fotovoltaica
La Conselleria d'Agricultura i Transició Ecològica presentarà un recurs d'alçada davant el Ministeri de Transició Ecològica després que s'haja publicat en el BOE la resolució d'autorització administrativa prèvia per a la instal·lació fotovoltaica Magda. Aquesta decisió es pren per no haver-se tingut en compte l'informe desfavorable de la Direcció General de Medi Natural i Avaluació Ambiental.
Segons han explicat des de Compromís, fins a arribar a aquest pas no es podien iniciar recursos. Aquesta és la raó per la qual la Conselleria presenta ara un recurs "en compliment de l'acord de les Corts d'iniciar processos contra tots els megaprojectes que tinguen informes negatius del Consell".
La consellera d'Agricultura i Transició Ecològica, Isaura Navarro, ha assenyalat que des del departament que dirigeix defendran "fins a l'últim dia" un ús racional del territori, "una explotació que respecte la nostra sobirania alimentària".
"Estem preparant la documentació necessària per a interposar un recurs contra aquest atac al nostre territori, a la nostra manera de viure i d'entendre el nostre patrimoni cultural, alimentari i el futur del món rural", ha conclòs
Més llegit
-
Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi declarat en una zona de difícil accés a Polop
-
L'informe PISA situa els alumnes de la Comunitat Valenciana a la cua d'Espanya en competències en matemàtiques, ciències i lectura
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
À Punt retransmet en directe les Festes de la Mare de Déu de la Salut d’Algemesí
-
Tempestes i descens tèrmic per a deixar enrere la calor d'estiu
-
Avís taronja per màximes de 40 graus este dimarts al sud de València