El Consell destina 46 milions per a garantir l’assistència jurídica gratuïta
La Conselleria de Justícia duplica així la quantitat pressupostada per a justícia gratuïta des de 2015.
El ple del Consell ha acordat destinar 46,2 milions d’euros al Consell Valencià de Col·legis d’Advocats i al Consell Valencià de Col·legis de Procuradors per a garantir l’assistència jurídica gratuïta al 2020. Així, la Conselleria de Justícia duplica la quantitat pressupostada per a justícia gratuïta des de 2015.
Amb aquesta iniciativa, la Conselleria de Justícia “contribueix a millorar l’Administració de Justícia a la Comunitat Valenciana i, molt especialment, en una cosa tan essencial com l’assistència lletrada universal”.
Segons el Consell, el model d’assistència jurídica gratuïta “dona resposta a les noves realitats socials, promou incrementar l’especialització i estableix un nou sistema d’assistència per a les persones més desfavorides”.
Més llegit
-
Sánchez respon a Trump: “La nostra postura es resumix en un ‘No a la guerra’”
-
Un accident a Alcalà de Xivert i un altre a Moncofa obliguen a tallar l’AP-7 en els dos sentits
-
El pas de Regina deixarà pluja dèbil a les comarques centrals i al nord, vent de gregal al sud i pols en suspensió
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
Més pluges a la vista
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
02.03.2026 | La vesprada d'À Punt
-
03.03.2026 | ContrÀpunt