Compromís presenta les mesures pels drets LGTBI
Mónica Oltra posarà en marxa un pla de formació en matèria de diversitat familiar, sexual i de gènere per a docents.
Compromís ha presentat el seu programa en defensa dels drets de les persones LGTBI en un acte al barri de Russafa de València.
Segons ha explicat la candidata a la Generalitat, Mónica Oltra, posaran en marxa un pla de formació en matèria de diversitat familiar, sexual i de gènere per a docents de centres educatius.
Una solució per al problema hídric de l'Albufera
La candidata de Compromís també ha celebrat aquest diumenge un acte a l'Albufera, on ha exigit al govern espanyol una solució per al problema hídric del parc natural.
Oltra ha llegit un manifest en què ha assegurat que la seua formació accelerarà l'entrada en funcionament de la infraestructura hidràulica del col·lector oest per a disminuir l'entrada d'aigües contaminades a l'estany.
Més llegit
-
La vaga de Metrovalència i el Tram d’Alacant tindrà entre el 75% i el 80% de servicis mínims: consulta els horaris definitius durant Falles
-
L'incendi d'un camió talla 45 minuts l'A-7 a Paterna (Horta Nord) cap a Barcelona i causa una cua quilomètrica
-
Divendres assolellat i cap de setmana estable, però fresc, amb un episodi de pluges dèbils i disperses dissabte
-
Renfe veu viable que els trens arriben a l'estació del Nord en les mascletaes, però els pararà a Albal mentre no reba "garanties de seguretat" de l'Ajuntament
-
La mítica sèrie ‘Bola de drac’ complix quaranta anys
-
Les Falles encaren un cap de setmana clau amb mascletaes, castells, ninots indultats i la Plantà