Compromís inicia una campanya de pressió per la gratuïtat de l'AP-7
La formació demana al ministre de Foment, José Luis Ábalos, que "diga clar què farà amb ella".
Compromís ha posat en marxa una campanya per a reivindicar la gratuïtat de l'AP-7 i pressionar el ministre de Foment, José Luis Ábalos, perquè "diga clar què farà amb ella" quan acabe la concessió.
La coalició valencianista ha assegurat que serà "insistent" perquè no vol "cap sorpresa". En aquest sentit, ha advertit que els seus vots al Congrés "es circumscriuen a la capacitat de negociació del govern estatal".
En la roda de premsa de presentació de la campanya, la coalició ha demanat, a més, que es construïsquen les connexions que ha proposat la Generalitat entre aquesta via i determinats municipis, així com cinc enllaços més que reclamen a Calp, Gata de Gorgos, Tavernes de la Valldigna, Almenara i Alcalà de Xivert.
El portaveu de Compromís al Senat, Carles Mulet, ha afirmat que, a tres preguntes registrades pel seu partit sobre el tema, les respostes han sigut "ambigües". "Sabem què vol la Generalitat, no Madrid", ha dit Mulet, qui ha advertit que es tracta "d'un problema seriós" que "no s'ha de postergar".
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat