Casado segueix incorporant fidels a Soraya
Belén Hoyo, nova coordinadora de comissions al Congrés.
Pablo Casado fa un tomb d'última hora i incorpora un "sorayista" al seu euip. El president del PP ha incoporat aquesta vesprada el fidel a Santamaria i excoordinador general, Fernando Martínez Maíllo, com a portaveu adjunt al Congrés. També s'ha sabut que la valenciana Belén Hoyo és la nova coordinadora de comissions del grup al Congrés. Hoyo va ser una de les primeres a apostar obertament per Casado. En la reunió també s'ha aprovat proposar Elena Bastidas com a vicepresidenta en la comissió d'igualtat.
La portaveu popular al Congrés serà Dolors Montserrat. El secretari general, José Antonio Bermúdez de Castro. Isabel Borrego, adjunta al secretari general. Tresorer, José Ignacio Echániz. Els portaveus adjunts, al costat de Martínez Maíllo, Guillermo Mariscal, María Jesús Bonilla, Jaime de Olano, Carlos Floriano, Ricardo Tarno i Rafael Hernando.
Per a presdir les comissions del Congrés, els populars proposaran María Dolores de Cospedal per a Exteriors, Rafael Catalá en Interior, Íñigo Méndez de Vigo en Educació, Cristóbal Montoro en Economia i Empresa, Víctor Píriz en Cooperació, José Alberto Herrero Bono en l'Estatut del Diputat i Jordi Roca en la comissió mixta d'RTVE.
Quant al Senat, Ignacio Cosidó en serà el portaveu i José Ortiz Galván el secretari general. Els portaveus adjunts i comité de direcció el formen: Cristina Ayala, Salomé Pradas, Tomás Burgos Beteta, Miguel Fidalgo, Mario Arias, Carmen Riolobos, Miguel Ángel Ramis, Diego Sánchez Dique, José Luis Sanz i Javier Arenas, entre d'altres.
Més llegit
-
Busquen Adriana, la jove alacantina que viatjava en el vagó 8 de l'AVE
-
MINUT A MINUT | Els equips de rescat busquen possibles desapareguts en l'accident d'Urda, que ja deixa 74 morts
-
El menor detingut per incitar a saquejos a València, assenyalat com a creador de Blocus Vlc
-
La conductora del tren Iryo a la central d'Atocha: "Estic encara detinguda"
-
Un tren amb passatgers es queda parat dins d'un túnel i interromp parcialment la circulació de l'AVE entre Madrid i la Comunitat Valenciana
-
“Vam assumir que acabaríem morint”, el testimoni d’una supervivent de la dana