Casado espera que, si hi ha repetició electoral, "no li isca debades a Sánchez"
El president del PP s’ha mostrat convençut que el líder del PSOE mai va voler formar govern.
El president del Partit Popular, Pablo Casado, s’ha mostrat convençut després dels darrers mesos que el líder del PSOE mai va voler formar govern. "Si ens aboca a eleccions, espere que no li isca debades", ha recalcat.
Així s'ha pronunciat Casado en la roda de premsa que ha fet al Congrés després de reunir-se amb Felip VI, dins de la ronda de consultes davant d'una eventual nova investidura.
Casado ha assegurat que la investidura que ha intentat Sánchez “és la història d’un gran fracàs” i ha insistit que el líder socialista volia des del principi la convocatòria d’unes noves eleccions.
El cap dels populars ha apuntat que desconeix quina serà la decisió del rei i ha dit que té una “sensació agredolça” perquè no entén com s’ha arribat a aquesta situació de bloqueig. "Crec que, per als regatejos a última hora que puga plantejar ara Sánchez, ja no hi hauria temps", ha indicat.
D’altra banda, Casado ha precisat que la relació amb Ciutadans i el seu líder, Albert Rivera, "no s'ha deteriorat". A més, ha insistit que, tenint en compte la imminència d'una repetició electoral, "seria bo començar a treballar" en la coalició Espanya Suma.
Per això, ha plantejat que les forces polítiques de centre i de dreta s'alien per a evitar "perdre el vot" en aquelles circumscripcions on presentar-se per separat duria a aquesta situació.
Més llegit
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco
-
Ruth Merino: "La comissió bilateral de hui és un pas més de l'independentisme cap a l'objectiu de trencar el sistema de solidaritat"
-
El granís arrasa 5.000 hectàrees de cítrics i deixa pèrdues superiors als 22 milions només a la Plana Baixa
-
Mosquera: destinació, Arsenal
-
L'Alzira FS jugarà en Primera Divisió
-
La Policia Local deté dos lladres a la platja de la Malva-rosa per furtar les pertinences d'un turista