Carlos Mazón nou president provincial del Partit Popular
El fins ara president de la Diputació d'Alacant era l'únic candidat i l'elegit de Pablo Casado.
Carlos Mazón ha sigut proclamat hui president provincial del Partit Popular a Alacant durant el XV congrés provincial del PP, amb un 98% dels vots emesos.
La seua candidatura ha aconseguit 832 vots amb un 85,26% de participació del total de 1.027 compromissaris amb dret a vot, dels quals a penes uns 300 han assistit de manera presencial a l'Auditori de la Diputació d'Alacant, la resta han votat i han seguit de manera virtual el Congrés.
Mazón va ser designat director de l'Institut Valencià de la Joventut fa 29 anys per Eduardo Zaplana, i es va mantenir apartat de la política del 2009 al 2019, una dècada durant la qual ha sigut director gerent de la Cambra de Comerç alacantina. Fa just un any va substituir César Sánchez al capdavant de la Diputació d'Alacant.
Ara, l'elegit de l'equip de Pablo Casado per a reconquerir la Comunitat Valenciana des d'Alacant, s'ha proposat com a repte situar el PP com a primera força política a la província amb el lema "Més centrats que mai". I ho farà des del càrrec que feia més d’un any que estava vacant després de la dimissió de José Císcar.
Segons ell mateix ha explicat, sota el lema "Més centrats que mai", vol crear un “espai de trobada amb l’esforç de tots” on els únics que no podran participar són els comunistes i els populistes.
Tot i que és el principal rival d’Isabel Bonig per a presidir el Partit Popular a la Comunitat Valenciana de cara al congrés regional de l’any vinent, l’actual presidenta dels populars valencians ha elogiat la “sabiduria política i proximitat” de Mazón, i ha reconegut que ha sabut estar “al peu del canó”.
El congrés, en el qual han participat grans figures populars com l'alcalde de Madrid, José Luís Martínez-Almeida, el president de la regió de Múrcia, Fernando López Miras, o el secretari general de la formació, Teodoro García Egea, ha estat clausurat per Pablo Casado, que ha aprofitat per a afirmar que Pedro Sánchez “no pot llavar-se les mans amb els rebrots per coronavirus que s’estan produint” i recordar que fa setmanes que el seu partit demanava l'obligatorietat de dur mascareta decretada aquest dissabte per la Generalitat.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
Dissabte variable. Diumenge assolellat amb vent, i més fred de nit