Arrimadas ofereix Sánchez un acord de 4 punts per a un govern moderat
La portaveu de Ciutadans defén la "via dels 221 escons", que permetria governar el PSOE amb suport del PP i Cs.
La portaveu de Ciutadans, Inés Arrimadas, ha oferit al líder socialista, Pedro Sánchez, un document per a arribar a un acord de governabilitat moderat i estable sobre la base de quatre punts: Pactes d'Estat, un pacte nacional per l'educació, no pujar els impostos i una reforma electoral.
Després de mantindre la seua primera reunió amb Pedro Sánchez, Arrimadas ha insistit que la "via dels 221 escons (PSOE, PP i Cs) és factible: Si ho hem fet a Europa, per què no ho podem fer a Espanya?", s'ha preguntat en una roda de premsa en el Congrés.
La portaveu de Ciutadans defén que hi ha una alternativa a un govern de coalició del PSOE i Unides Podem que depenga d'Esquerra Republicana i altres partits nacionalistes. També ha lamentat que el PP no siga partidari d'un pacte amb els socialistes i Ciutadans.
Arrimadas ha segons la segona líder política a visitar Pedro Sánchez en la ronda de contactes d'aques dilluns, que ha encetat el president del PP Pablo Casado.
Més llegit
-
Controlat l'incendi forestal de Polop després de cremar 36 hectàrees
-
Investiguen l'apunyalament d'una dona a Carcaixent
-
Interior obri expedient per falta greu als agents implicats en l'actuació policial abans del partit Elx-Barça
-
Sagunt i Benifaió s’enfronten en la gran final de ‘Cantem!’
-
Dimarts amb registres històrics que freguen els 42 graus abans d'un dimecres de pluges fortes
-
‘La pista’, el nou programa de successos d’À Punt Ràdio, entrevista en exclusiva a Juan Curiel, l’anomenat "piròman del Saler"