Arranca el Debat de Política General al Parlament català
La sessió servirà per a mesurar la sintonia entre JxCat, ERC i la CUP després de la jornada de l'1 d'octubre.
Aquest dimarts a la vesprada comença el Debat de Política General de Catalunya, el primer amb Quim Torra com a president, qui obrirà la sessió parlamentària amb un discurs sense límit de temps.
La cita servirà per a mesurar la sintonia entre JxCat, ERC i la CUP, les tres forces polítiques que defenen la independència i que conformen la majoria al Parlament. Es necessiten per tal d'aprovar les resolucions i tindran ocasió de fixar les seues posicions en el debat que s'allargarà fins dijous.
L'objectiu d'aquest debat és que el govern català explique els seus plans de cara al curs polític que comença després de l'estiu i també que els diferents grups parlamentaris presenten propostes de resolució per tal d'orientar l'activitat de l'executiu de Torra en els pròxims mesos.
Aquesta cita té lloc l'endemà de les manifestacions organitzades per a commemorar el primer aniversari de l'1 d'Octubre, que han mobilitzat milers de persones a Catalunya.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a l'Estació del Nord durant les mascletaes del 13 al 19 de març
-
Dones que obrin camí: ‘El retrovisor’ posa el focus en les pioneres que han fet història
-
Trump anomena "perdedora" a Espanya i diu que el govern de Sánchez "no treballa en equip"
-
À Punt es bolca amb la Magdalena
-
Renfe programa quaranta trens entre l'estació de Castelló i les Palmes per a acudir a la Romeria de les Canyes
-
Trump destituïx Kristi Noem, responsable de l'ICE i de la polèmica política migratòria