Ana Vega (Vox): “Volem aplicar la política educativa de la llibertat”
La cap de llista per Alacant s’ha reunit amb la Unió Obrera Sindical per a exposar-li les seues propostes en educació
La Unió Obrera Sindical ha convocat tots els partits per a escoltar les seues propostes en matèria educativa. Aquest dilluns ha rebut la visita de la cap de llista de Vox per Alacant i síndica a les Corts, Ana Vega, i la número 4, Julia Llopis, exregidora del PP a Alacant.
La situació de l'educació privada i concertada, i la defensa de l'elecció, per part dels progenitors, de la llengua d'aprenentatge dels fills són alguns dels punts que han tractat a la seu del sindicat.
Als micròfons d’À Punt, Ana Vega ha incidit en el fet que la formació s’està reunint amb associacions de pares i mares i professorat perquè és una prioritat de Vox “donar-li la volta a les polítiques del govern valencià” i que, diu, han prohibit als pares educar als seus fills com consideren. “Volem aplicar la política educativa de la llibertat”, ha sentenciat.
Més llegit
-
Reobrin les carreteres de l'interior nord afectades per la neu
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Avís taronja per pluges de fins a 100 l/m² al litoral nord d’Alacant i sud de València
-
El dia de Nadal deixa més de 200 l/m² en punts de la Marina i la Safor
-
Cúmul d'incendis l'endemà de Nadal: tres declarats en vivendes a l'Horta Sud i Albaida en les últimes hores
-
Detenen un jove per agredir sexualment una dona mentre esperava el tramvia a València
Més vist
Més escoltat
-
25.12.2025 | L'hora de la cultura
-
26.12.2025 | Les notícies del migdia
-
26.12.2025 | Les notícies del matí
-
24.12.2025 | "Viatges", amb Clara Estrems | Com se celebra el Nadal arreu del món
-
24.12.2025 | Homenatge a Glamour i Comité Cisne, dos grups emblemàtics del pop rock valencià dels 80
-
25.12.2025 | Les notícies del migdia