Un nou atac rus amb drons mata dues persones a Dnipropetrovsk
Puja a deu el nombre de morts en l'atac rus amb míssils contra Lviv
Rússia ha atacat aquesta nit amb almenys sis drons kamikaze Shahed la regió de Dnipropetrovsk, a la vora del riu Dniéper, que han provocat la mort de dos civils en caure les restes sobre el cotxe en el qual viatjaven.
"A la nit, l'enemic va atacar la regió amb Shaheds. Sis drons van ser derrocats per les defenses", ha escrit en el seu compte de Telegram Sergí Lisak, cap de l'Administració Militar de la província de Dnipropetrovsk.
Lisak ha explicat que "les restes" d'un dels drons "van caure en un cotxe que circulava per l'autovia". "Desgraciadament, dos homes han mort", ha afegit.
Segons la Força Aèria ucraïnesa, les seues defenses aèries van derrocar anit dotze drons Shahed llançats per Rússia contra el territori d'Ucraïna.
Puja a deu el nombre de morts en l'atac rus contra Lviv
Un total de deu persones han mort a conseqüència de l'atac rus amb míssils de creuer Kalibr rus que en la matinada de dijous va abastar una zona residencial de Lviv, a l'oest d'Ucraïna, segons les últimes xifres.
“Hem trobat deu cossos”, ha escrit en el seu compte de Telegram l'alcalde de Lviv, Andrí Sadoví, que ha donat per finalitzades les labors de rescat entre els enderrocs. L'últim cos trobat és el d'una dona.
Rússia va llançar dijous de matinada des de submarins i portaavions del mar Negre deu míssils Kalibr contra la ciutat de Lviv i els seus voltants.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang