Un mort i tres desapareguts en assolar-se un hotel a Nova Orleans
De les 19 persones que han resultat ferides, 18 estan hospitalitzades en situació estable.
Almenys una persona ha mort i tres estan desaparegudes en caure aquest dissabte part d'un hotel en construcció a la ciutat nord-americana de Nova Orleans, segons han confirmat les autoritats.
A més, han resultat ferides 19 persones i, llevat d'una que s'ha negat que l'atengueren, estan hospitalitzades en situació estable. Pel que sembla, els pisos superiors s'han assolat damunt de la resta de l'edifici i això ha fet caure la façana i bona part de l'estructura interior. L'edifici està prop del barri francés, una zona molt turística del centre de Nova Orleans.
El grup d'empleats de la construcció que hi havia pels voltants han avisat que encara busquen companys que estaven dins de l'edifici en el moment d'assolar-se, segons The Times-Picayune. La policia ha acordonat la zona mentre els serveis d'emergència i rescat començaven a buscar els desapareguts.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes