Un home apunyala dos policies i fereix un treballador dels serveis d'emergència al centre de Londres
L'atac ha sigut a la cèntrica plaça Leicester a primera hora del matí
Dos policies han rebutpunyalades per un home al voltant de les 7:00 del matí (hora espanyola) d'aquest divendres en el centre de Londres i estan hospitalitzats en un incident del qual es desconeixen les circumstàncies encara que no guarda, ara com ara, relació amb terrorisme, segons ha informat la Policia Metropolitana.
En un comunicat, Scotland Yard ha indicat que en el succés, ocorregut en la cèntrica plaça de Leicester, "es va utilitzar una pistola de descàrrega elèctrica i un home va ser detingut com a sospitós d'ocasionar danys físics i agredir a un treballador dels serveis d'emergència". L'agència descarta, de moment, que els fets tinguen cap relació amb activitats de terrorisme.
Els dos agents reben atenció mèdica en un hospital, igual que la tercera víctima, segons ha revelat el cos policial en la seua nota, encara que de moment es desconeix quin és el seu estat de salut.
La policia londinenca continua investigant per a aclarir les circumstàncies que envolten l'incident.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Les pluges intenses provoquen inundacions puntuals a l’Horta Sud i la Ribera
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
Últimes precipitacions de la segona borrasca de la setmana
-
L'abonament únic de transport entrarà en vigor el 19 de gener