Tres morts en l’accident de l’avió que es va partir en tres en aterrar a Istanbul
L’avió va derrapar després de tocar terra i va acabar precipitant-se per un terraplé de 30 metres.
L’accident d’avió ocorregut dimecres a Istanbul, en què una aeronau de passatgers se’n va eixir de la pista en aterrar i es va partir en tres, ha causat la mort de tres persones i desenes de ferits.
Un total de 179 passatgers segueixen ingressats en hospitals de la zona, encara que es troben en bon estat de salut. Segons la governació d’Istanbul, l’avió va derrapar després de tocar terra, va acabar precipitant-se per un terraplé de 30 metres i es va partir.
L’accident va tenir lloc després d’un aterratge difícil i en un primer moment es creia que no havia causat víctimes, atés que part dels passatgers havien abandonat l’avió pel seu propi peu. Les autoritats han iniciat una investigació de la caixa negra de l’aeronau, que tenia deu anys, per a conéixer els detalls del sinistre.
L’aeroport de Sabiha Gökçen, el més petit dels dos que té Istanbul i que està a la part asiàtica de la ciutat, ha restablit l’activitat habitual.
Més llegit
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "La probabilitat de trobar-los vius és poca"
-
La família dels desapareguts a Indonèsia demana que es mantinga activa la recerca
-
Troben el cos sense vida de la xiqueta de la família valenciana afectada pel naufragi d'Indonèsia
-
La recerca dels desapareguts a Indonèsia només localitza restes del vaixell i dilluns s’ampliarà l’àrea
-
Nova York i estats veïns es desperten coberts de blanc per la primera gran tempesta hivernal
-
Els rius d'Albaida i Magre superen el llindar groc al pas per Manuel i Guadassuar, respectivament