La torre Eiffel tanca per la manifestació dels Jupetins Grocs
La policia ha permés que la manifestació siga en els jardins situats enfront del monument després que els manifestants en sol·licitaren l'autorització.
La societat que gestiona la torre Eiffel ha informat que el monument romandrà tancat durant tot el dia amb motiu de la mobilització dels Jupetins Grocs en el Camp de Mart.
Aquesta manifestació s'afig a les últimes protestes contra la pujada de preu dels carburants que s'han produït amb anterioritat, com el bloqueig als camioners a França i el posterior alçament cinc dies després. Aquesta pujada de preus forma part del nou pla de transició de França que vol eliminar la dependència de l'economia dels combustibles fòssils.
La prefectura de policia ha permés que la manifestació siga en els jardins situats enfront de la torre Eiffel, a les 14.00 h locals, després que els manifestants sol·licitaren autorització per a reunir-se en un lloc cèntric.
Per tant, després de les conseqüències de la primera manifestació, el 17 de novembre, quan més de 240.000 persones en tot França van acudir a la crida amb l'objectiu de tallar el trànsit, la gestora ha decidit que el monument estarà tancat als visitants, ja que no poden acollir-los "en les condicions de seguretat òptimes".
Més llegit
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "La probabilitat de trobar-los vius és poca"
-
La família de les víctimes del naufragi a Indonèsia demana prudència i evitar especulacions
-
L'Ajuntament de València suspén Expojove i totes les activitats municipals a l'aire lliure este diumenge
-
Compte arrere per a adquirir la balisa V-16, obligatòria a partir del 2026
-
Quatre valencians desapareguts en naufragar una embarcació turística a Indonèsia
-
L’últim cap de setmana de l’any estarà marcat per la pluja i l’oratge inestable