Rússia celebra amb un multitudinari míting-concert l'aniversari de la guerra a Ucraïna
Unes 200.000 persones assisteixen en l'estadi Lujnikí de Moscou a l'acte de suport a la campanya militar russa titulat "Glòria als defensors de la pàtria"
Unes 200.000 persones assisteixen aquest dimecres en l'estadi Lujnikí de Moscou al míting i concert en suport de la campanya militar russa a Ucraïna, que se celebra en vespres del primer aniversari de l'inici de la contesa el 24 de febrer.
A l'acte, titulat Glòria als defensors de la pàtria, se sumarà probablement més avant el president, Vladímir Putin, per a rodejar-se de milers de persones.
A més de la tribuna principal, hi ha habilitats diversos escenaris en els quals es presenten músics i artistes russos que donen suport a l'"operació militar especial".
"De nou li ho recordem al món: no combaten amb els russos", ha proclamat al començament de l'acte el famós actor rus Vladímir Mashkov, qui ha eixit a la tribuna acompanyat d'actors vestits de guerrers i soldats de diferents èpoques.
En les graderies, totalment abarrotades de públic, prevalen el blau, el roig i el blanc, el color de la bandera russa que molts dels presents onegen.
"Vull que ens veja la gent de Zaporíjia, Kherson, el Donbass, i vull que també ens veja la gent d'Odessa, que també és part de Malorossia (Xicoteta Rússia)", ha afirmat el governador en funcions de l'annexionada regió de Kherson, Volodímir Saldo, en declaracions a la televisió.
El líder prorús de Donetsk, Denís Puixilin, ha constatat que la celebració dijous del Dia del Defensor de la Pàtria "ha canviat". "Ara comprenem què és defensar la pàtria, sacrificar tot el que tens per la teua pàtria. I això és el que fan els nostres defensors ara, per a entregar aquest país a les noves generacions", ha al·legat.
Més llegit
-
Cau el sostre d'un altre habitatge a Vila-real, el segon en 24 hores
-
Assalt en el Museu del Louvre: tres encaputxats roben nou joies de la col·lecció de Napoleó i l'emperadriu Josefina
-
La Gossa Sorda esgota les 31.000 entrades dels concerts de la seua tornada
-
Es dispara el preu de la vivenda a la zona zero de la dana
-
La Guàrdia Civil remet a la jutgessa de la dana la telefonada en què l'Aemet va dir que la pluja anava cap a Conca el 29-O
-
Trump respon a les protestes contra ell amb un vídeo fet amb IA en què llança excrements als manifestants