El positiu de Macron obliga a Pedro Sánchez a "suspendre tota la seua activitat"
Els dos presidents van estar reunits a París després de la reunió de l'OCDE el passat dilluns 14.
El president francés, Emmanuel Macron, ha donat positiu per coronavirus aquest dijous i estarà set dies aïllat, encara que mantindrà les seues activitats a distància, segons ha indicat el Palau de l'Elisi.
El cap de l'estat es va sotmetre a un test PCR quan va notar els primers símptomes, ha assenyalat el gabinet de la Presidència francesa en un comunicat. "Segons les consignes sanitàries en vigor, aplicables a tots, el president s'aïllarà durant set dies. Continuarà treballant per a realitzar les seues activitats a distància", s'ha indicat.
Pedro Sánchez suspendrà tota la seua activitat
Després de conéixer-se la informació facilitada per l'Elisi, Moncloa ha anunciat en un comunicat que el president del govern, Pedro Sánchez, "suspendrà tota la seua activitat programada per als pròxims dies en compliment dels protocols sanitaris". L'acte més immediat era l'assistència, al costat del rei, a la inauguració de l'exposició sobre Manuel Azaña a la Biblioteca Nacional, previst aquest dijous a les 12:00 hores.
El president Sánchez ha informat el rei que complirà quarantena fins al dijous 24 de desembre, data en la qual hauran transcorregut deu dies des de la seua trobada amb el president Macron a París.
Segons informa el comunicat, el president Sánchez "se sotmetrà a una prova diagnòstica immediatament per a saber la seua situació i decidir, en funció dels resultats, sobre la seua agenda dels pròxims dies".
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida