Nou morts i un centenar de ferits en l'afonament d'una església en plena cerimònia a Mèxic
Les càmeres de seguretat mostren com l'estructura va col·lapsar de manera sobtada durant un bateig
Almenys nou persones han perdut la vida i un centenar han resultat ferides aquest diumenge pel col·lapse d'una església durant un bateig a Ciudad Madero, a l'estat mexicà de Tamaulipas. L'accident, de què es desconeixen les causes, es va produir al voltant de les 15:30 hores, amb el temple ple de famílies, que assistien a la cerimònia.
Les càmeres de seguretat del veïnat van captar el sinistre en vídeo. Les imatges mostren el moment en què el sostre comença a clivellar-se i cau a l'interior de l'església. El desplom és sobtat, sense temps per a evacuar el recinte.
En els primers moments, es va organitzar una cadena humana per a alliberar les víctimes atrapades entre els enderrocs. Protecció Civil, la Creu Roja, la Guàrdia Nacional i els bombers, entre altres serveis d'emergències, continuaven treballant al lloc dels fets sis hores després del sinistre, amb el suport de dues grues.
Més llegit
-
La trista realitat (0-2)
-
La Guàrdia Civil intercepta en l'A-7 un camió carregat de taronges amb 26 defectes tècnics greus
-
Consulta el preu actualitzat de les gasolineres valencianes
-
La Fira del Llibre supera la pluja, que només provoca algun retard en presentacions i firmes
-
Trump anuncia aranzels del 25% a la importació de cotxes i camions europeus
-
María Pastor González, bellea del foc del 2026
Més vist
-
GALERIA | Coneix les candidates a bellea del foc 2026
-
01.05.2026 | X Trofeu Villarreal CF d'escala i corda
-
02.05.2026 | Supervivència i convivència
-
GALERIA | Coneix a les candidates a bellea del foc infantil 2026
-
Certamen Provincial de Bandes Diputació de València 2024 | Secció quarta: Associació Amics de la Música de Benifaió
-
01.05.2026 | Informatiu migdia | Esports