Mor la "reina del suspens", l'escriptora Mary Higgins
Referent internacional del gènere policíac, 'Assassinat en directe' i 'Frau al descobert' van ser les últimes obres publicades en valencià.
La "reina del suspens", malnom amb què es coneixia l'escriptora nord-americana Mary Higgins Clark, ha mort als 92 anys. L'autora de novel·les com Dónde están los niños?, del qual es van vendre més de quatre milions d'exemplars, ha sigut una de les més prolífiques del gènere policíac, suspens i misteri en llengua anglesa.
L'editorial de l'escriptora ha confirmat la mort de Mary Higgins Clark aquesta matinada. Des del seu primer èxit mundial, "Dónde están los niños?", es va convertir en un dels referents del gènere.
Mary Higgins ha escrit diverses col·leccions de relats, una novel·la històrica i dos llibres juvenils, a més ha acumulat els premis més prestigiosos, tant nacionals com internacionals del gènere.
Els seus últims llibres publicats en valencià són L’ombra del teu somriure, Els anys perduts, Assassinat en directe i Frau al descobert.
Més llegit
-
Algunes parades del Mercat Central no podran obrir divendres per l'incendi
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"
-
Un col·lectiu antifeixista denuncia una doble agressió racista a un home senegalés i un altre magribí a Tavernes de la Valldigna
-
Arriba a La Fe la màquina de protonteràpia donada per la Fundació Amancio Ortega, que començarà a funcionar en 2027
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
Crema a Alzira una altra vivenda vinculada als detinguts pel tiroteig mortal a l'Alquerieta