Macron proposa incloure l'avortament en la Carta dels Drets Fonamentals de la UE
El president de França ha presentat les prioritats de la presidència francesa del Consell al ple del Parlament Europeu a Estrasburg
El president de França, Emmanuel Macron, ha proposat aquest dimecres que el dret a l'avortament quede més ben protegit a la Unió Europea mitjançant la inclusió en la Carta dels Drets Fonamentals del club comunitari.
Davant el ple del Parlament Europeu a Estrasburg, on ha presentat les prioritats de la presidència francesa del Consell de la Unió Europea per a aquest semestre, Macron ha suggerit aquesta reforma per a un document proclamat inicialment al desembre de l'any 2000.
“Hem d'usar la Carta dels Drets Fonamentals de la Unió Europea per a protegir el clima i reconéixer el dret a l'avortament”, ha dit Macron davant els eurodiputats, que aquest dimarts van elegir la nova presidenta de l'Eurocambra, Roberta Metsola, procedent de Malta, on l'avortament està prohibit en qualsevol circumstància.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil remet a la jutgessa de la dana la telefonada en què l'Aemet va dir que la pluja anava cap a Conca el 29-O
-
Apareix un cadàver en una platja de Cullera sense signes de violència
-
Sis detinguts i 1.700 quilos de cocaïna confiscats en un nou colp a la xarxa de narcos escapçada fa uns dies
-
La Gossa Sorda esgota en dos hores les 15.000 entrades del concert de retorn a Picassent
-
Un atac israelià mata onze civils a Gaza mentre Israel identifica el cadàver de l'ostatge Eliyahu Margalit
-
La Fúmiga exhaurix les 46.000 entrades dels seus concerts de comiat a València i Barcelona