Kíiv confirma la condició de soldats dels dos ucraïnesos assassinats a Alemanya
Ucraïna informa que eren soldats ferits que es rehabilitaven a Alemanya. També indica que han detingut com a suposat autor del doble assassinat a “un ciutadà de la Federació Russa de 57 anys”
El Ministeri d'Afers Estrangers d'Ucraïna ha confirmat en un comunicat que els dos ciutadans ucraïnesos que van ser assassinats a la regió alemanya d'Alta Baviera este dissabte eren soldats de l'exèrcit ucraïnés que havien resultat ferits i es rehabilitaven a Alemanya.
"Segons la informació preliminar, els ciutadans morts eren soldats que rebien rehabilitació mèdica a Alemanya", diu el comunicat, que al·ludeix també a la detenció, com a suposat autor del doble assassinat, a Alemanya d'"un ciutadà de la Federació Russa de 57 anys".
Mitjans alemanys van informar este cap de setmana de la detenció d'un ciutadà rus-alemany sospitós d'haver apunyalat mortalment els dos ucraïnesos, que tenien 23 i 36 anys.
El doble assassinat es va produir, segons eixes fonts, davant d'un centre comercial.
Més llegit
-
El migrant apallissat a Tavernes de la Valldigna evoluciona favorablement després que l’hagen operat de la mandíbula
-
MAPA | Els tres municipis amb la cistella de la compra més barata d'Espanya són valencians
-
Les víctimes de la dana es concentren per primera vegada a Alacant per a exigir que Mazón entregue l’acta de diputat
-
València ja ha escollit les 26 candidates a fallera major de València del 2027
-
L'Ajuntament de Madrid rebutja l'oferta d'Urbagestión perquè "no complix els requisits del programa ReViVa"
-
Un avió aterra d'emergència a Manises i provoca el desviament de cinc vols a l'aeroport d'Alacant-Elx
Més vist
-
Gala d'elecció de les corts d'honor de les Falles del 2027
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027
-
26.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Terra de festes | Jacarilla, La Vilavella i Vallanca
-
26.09.2026 | Informatiu migdia