Guaidó, agredit en arribar a Veneçuela
Prop de 200 persones li han donat punyades i l'han colpejat amb objectes contundents.
L'opositor al govern de Veneçuela, Juan Guaidó, ha sigut agredit aquest dimarts per part d'una multitud que l'esperava a l'Aeroport Internacional Simón Bolívar, a Caracas, quan tornava d'una gira internacional de vint-i-tres dies, segons han informat diverses agències.
Segons informa l'agència EFE, prop de 200 persones li han donat punyades i l'han colpejat amb objectes contundents. També la seua esposa, alguns diputats opositors que han acudit a rebre'l i diversos periodistes han sigut agredits i robats pel grup, segons han denunciat. Desenes d'agents militars i de la policia hi estaven presents i, segons fonts pròximes a l'oposició, no han impedit els actes.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta i diu que ell sí va informar sobre els avisos del CNI
-
Els sindicats mèdics convoquen una vaga indefinida a partir del 28 d'octubre a tot Espanya
-
La Sindicatura calcula en 1.172 milions el deute acumulat en una dècada en la sanitat valenciana per l’atenció a desplaçats
-
Mor un jove de 25 anys en un accident de trànsit greu registrat a l'avinguda del Castell Vell de Castelló