Els equips de Bolsonaro i de Lula inicien la transició de govern al Brasil
El vicepresident electe, Geraldo Alckmin, encarregat de coordinar el procés de transició amb l'actual govern, ho ha confirmat després d'una reunió amb el ministre de Presidència, Ciro Nogueira
Els equips del president Jair Bolsonaro i del mandatari electe Luiz Inácio Lula da Silva han iniciat aquest dijous la transició de govern després de la victòria en les urnes del líder progressista.
"La transició ja ha començat", ha afirmat el vicepresident electe, Geraldo Alckmin, encarregat de coordinar el procés de transició amb l'actual govern, després d'una reunió amb el ministre de Presidència, Ciro Nogueira.
Després de quasi dos dies en silenci, Bolsonaro va admetre implícitament la seua derrota en les urnes en un breu pronunciament realitzat el dimarts i va assegurar que complirà la Constitució.
Més llegit
-
Una caiguda mundial en el núvol d'Amazon provoca fallades massives en diverses plataformes
-
La Fúmiga no farà més concerts de comiat al Roig Arena i al Palau Sant Jordi
-
Dos accidents multipliquen els embossos habituals en hora punta amb congestions a l'accés a València des de l'A-7 i la V-30
-
Assalt en el Museu del Louvre: encaputxats roben nou joies de la col·lecció de Napoleó i l'emperadriu Josefina
-
Dos homes moren ofegats este diumenge a Guardamar del Segura i a Orpesa
-
Consum obri un expedient sancionador a una promotora de festivals per pràctiques abusives