Els equips de Bolsonaro i de Lula inicien la transició de govern al Brasil
El vicepresident electe, Geraldo Alckmin, encarregat de coordinar el procés de transició amb l'actual govern, ho ha confirmat després d'una reunió amb el ministre de Presidència, Ciro Nogueira
Els equips del president Jair Bolsonaro i del mandatari electe Luiz Inácio Lula da Silva han iniciat aquest dijous la transició de govern després de la victòria en les urnes del líder progressista.
"La transició ja ha començat", ha afirmat el vicepresident electe, Geraldo Alckmin, encarregat de coordinar el procés de transició amb l'actual govern, després d'una reunió amb el ministre de Presidència, Ciro Nogueira.
Després de quasi dos dies en silenci, Bolsonaro va admetre implícitament la seua derrota en les urnes en un breu pronunciament realitzat el dimarts i va assegurar que complirà la Constitució.
Més llegit
-
Dos dones moren en un celler inundat per una riuada a Manzanedo de Valdueza, prop de Ponferrada
-
El ponent i temperatures de 43 °C posen en alerta gran part de la Comunitat Valenciana a partir de dimecres
-
Les tempestes deixen acumulats de 78 litres per metre quadrat a Castellfort, als Ports
-
Mor als 36 anys Hayden Panettiere, actriu de 'Herois' i 'Scream'
-
Detingut a València per amenaçar amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal
-
Atenció a les temperatures previstes dimecres