Els equips de Bolsonaro i de Lula inicien la transició de govern al Brasil
El vicepresident electe, Geraldo Alckmin, encarregat de coordinar el procés de transició amb l'actual govern, ho ha confirmat després d'una reunió amb el ministre de Presidència, Ciro Nogueira
Els equips del president Jair Bolsonaro i del mandatari electe Luiz Inácio Lula da Silva han iniciat aquest dijous la transició de govern després de la victòria en les urnes del líder progressista.
"La transició ja ha començat", ha afirmat el vicepresident electe, Geraldo Alckmin, encarregat de coordinar el procés de transició amb l'actual govern, després d'una reunió amb el ministre de Presidència, Ciro Nogueira.
Després de quasi dos dies en silenci, Bolsonaro va admetre implícitament la seua derrota en les urnes en un breu pronunciament realitzat el dimarts i va assegurar que complirà la Constitució.
Més llegit
-
Educació publica el calendari d'admissió i matriculació per al curs 2026-2027
-
L'OTAN condemna "els atacs de l'Iran contra Turquia" després d'interceptar un míssil en l'espai aeri
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
-
Pérez Llorca suma a la baixada d'impostos a la Comunitat Valenciana les noves deduccions a la música, pioneres a Espanya
-
Mascletà en directe del dimecres 4 de març de les Falles 2026 de València
-
El 56% dels col·legis convocats a votar a la Comunitat aposta per la jornada partida
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
04.03.2026 | Les notícies del migdia
-
04.03.2026 | Amunt i avall | Segona Part
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia