Biden mostra el seu optimisme pel resultat de les eleccions de mig mandat
A falta de resultats concrets, el president dels Estats Units presumeix que no s’ha produït l’anunciada “onada roja”
El president dels Estats Units, Joe Biden, ha reivindicat aquest dimecres, a primeres hores de nit a Espanya, l'optimisme que ha mostrat durant tota la campanya per a les eleccions de mig mandat. A més, ha presumit que, al contrari del que predeien algunes enquestes i analistes, no s’ha produït una "onada roja", el color del Partit Republicà.
“Crec que ha sigut un bon dia per a la democràcia i un bon dia per als Estats Units”, ha dit en una roda de premsa a la Casa Blanca. Tot, després de les eleccions del dimarts, on les projeccions dels mitjans donen uns resultats molt ajustats per a demòcrates i republicans en totes dues cambres del Congrés, amb lleuger avantatge per als conservadors.
Biden s'ha compromés a treballar amb l'oposició republicana, siga quin siga el resultat final de les eleccions, i ha reconegut que entén per què alguns dels votants del país estan frustrats.
Més llegit
-
Detingut un pacient de Psiquiatria acusat de causar l'incendi de La Fe en què ha mort una dona
-
Mor una dona en l'incendi de l'Hospital La Fe de València
-
Mor la menor de catorze anys que es va ofegar a la piscina de sa casa a Torrent
-
Més aprova deixar Sumar i passar al Grup Mixt
-
El litoral de València i Alacant, en alerta groga per temperatures de fins a 38 °C després de la Nit de Sant Joan més càlida
-
Koldo García s'acull al dret a no declarar després que el magistrat rebutge posposar-li la compareixença
Més vist
-
Informe: Informe: Els Deu d'Alaquàs
-
22.06.2025 | Ofrena | 20:00 - 21:00
-
23.06.2025 | Informatiu nit
-
23.06.2025 | Qui ha passat hui pel racó d'À Punt?
-
23.06.2025 | Especial Fogueres: Prèvia de la mascletà
-
Així arribava Adriana Vico, bellesa del foc de les Fogueres d'Alacant, a la cocatedral per a culminar l'Ofrena