Zumos Valencianos del Mediterráneo rebrà 3,04 milions d'euros del Perte de descarbonització
El Ministeri d'Indústria dona llum verda a catorze nous projectes de la línia 1 d'este Perte per valor de 96,3 milions d'euros
El Ministeri d'Indústria i Turisme ha aprovat este dilluns catorze noves resolucions provisionals de la línia 1 del Perte de descarbonització industrial per un total de 96,3 milions d'euros, que suposaran una reducció de més d'1,2 milions de tones de CO₂ a l'any. Així ho ha anunciat el titular Indústria, Jordi Hereu, durant la seua intervenció en la jornada inaugural de Barcelona New Economy Week.
A la Comunitat Valenciana participen en el Perte de descarbonització industrial l'agrupació formada per Zumos Valencianos del Mediterráneo (Zumavesa) i Naturgy Iberia, que ha rebut 3,04 milions per a la seua planta de Sagunt (Camp de Morvedre).
Amb esta nova resolució "continuem incentivant les empreses a invertir en solucions sostenibles amb l'objectiu de complir els compromisos climàtics i alhora crear noves oportunitats de negoci en els sectors verds", ha dit Jordi Hereu.
Sumant les anunciades este dilluns, Indústria ha concedit ja ajudes —entre subvencions i préstecs— per valor de 323 milions d'euros del Perte de descarbonització entre resolucions definitives i provisionals.
Més llegit
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Mascletà en directe del dimecres 18 de març de les Falles 2026 de València
-
Carmen Prades tanca una ofrena de rècord amb un clar missatge de pau
-
L'Iran ataca Tel-Aviv per a venjar-se de la mort d’Ali Larijani mentre Israel continua bombardejant Beirut
-
El món faller obri la porta a una tercera sessió de l’Ofrena
-
La pirotècnia Valenciana promet una Nit del Foc “contundent i rítmica” amb “la potència que tant agrada”
Més vist
Més escoltat
-
18.03.2026 | Les notícies del migdia
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
17.03.2026 | Les notícies del migdia