Torna la pesca d’arrossegament a Castelló i Peníscola, després de dos mesos de veda voluntària
Una parada necessària per a la regeneració de les captures i que no sempre disposa d'ajudes econòmiques
Els vaixells d'arrossegament de Castelló de la Plana i Peníscola han tornat a eixir a pescar després de dos mesos de veda voluntària. Una parada necessària per a la regeneració de les captures i que no sempre disposa d'ajudes econòmiques, asseguren els pescadors.
La parada biològica es nota ara que es reprén l'activitat d'arrossegament. La població de polp, moll i sobretot lluç ha augmentat notablement. A la llotja el descans que han tingut els caladors de proximitat també es nota. Arriba peix en quantitat i de qualitat.
La veda és una ferramenta per a regenerar la mar i assegurar la continuïtat de les espècies. Les confraries de Castelló i Peníscola la fan voluntàriament i no sempre amb ajudes econòmiques.
Cada any les confraries es tornen per a parar. Enguany els ports de Vinaròs i Benicarló han seguit pescant per assegurar que el peix de llotja arriba a taula. Després de més de 60 dies de recuperació, ara tots tornen a treballar.
Més llegit
-
El subdirector d’Emergències, el 29-O a les 19:15 h: “Pots dir que durant una hora tot el que entre o isca de la zona rebrà el missatge”
-
Llibertat amb càrrecs per al matrimoni detingut a Alacant acusat de conviure dos mesos amb el cadàver de l’home que els acollia
-
L'operadora de l'112 que treballava el dia de la dana davant de la jutgessa: "Em vaig sentir molt sola"
-
Aparten de les correccions de la PAU el professor que va difondre un examen d’Història abans de temps
-
Nou horari dels ambulatoris a partir de l’octubre: hi haurà més cites de vesprada
-
Elon Musk afirma que Trump figura en els arxius de Jeffrey Epstein
Més vist
-
Valencians al món | Costa mediterrània de Califòrnia
-
05.06.2025 | Informatiu migdia
-
05.06.2025 | Entrevista LNM Joaquin Amills, president de SOS Desapareguts
-
04.06.2025 | Bona vesprada, Comunitat Valenciana | Segona part
-
04.06.2025 | Bona vesprada, Comunitat Valenciana | Primera part
-
04.06.2025 | Informatiu migdia | L'oratge