Ouigo començarà a operar l'alta velocitat entre Madrid i València el 2022 amb cinc trajectes diaris per sentit
La filial low cost de l'empresa ferroviària estatal de França contractarà 42 persones per a iniciar a l'estiu les proves de la línia
La companyia d'alta velocitat Ouigo, filial de baix cost de l'empresa ferroviària estatal de França, començarà a operar el 2022 en la línia que uneix Madrid i la zona del Llevant.
A la tardor preveu augmentar en 42 persones la plantilla per a començar les proves de la connexió entre la capital espanyola i València. Segons han indicat a Europa Press fonts de l'empresa, la idea és que la formació i les proves comencen des de finals d'estiu: en concret, tindran 12 maquinistes i 30 tripulants.
Quan la línia es pose en marxa l'any que ve, Ouigo oferirà cinc eixides diàries per sentit entre Madrid i València. També es preveu arribar a Alacant, però encara no hi ha data fixada.
En aquests moments, la companyia està rebent els trens per a la connexió entre les estacions de Madrid-Puerta de Atocha i València-Joaquim Sorolla. L'empresa francesa assegura que està "treballant braç a braç amb Adif perquè els trens siguen autoritzats i la formació dels maquinistes en la línia puga començar quan estiga homologada aquesta nova infraestructura".
Els trens Ouigo ja connecten Madrid amb Barcelona i donen servei a les parades de Saragossa i Tarragona.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Aena anuncia 1.154 milions per a ampliar l’edifici de la terminal i una nova via de rodament a l'aeroport d'Alacant-Elx