Nulexport assegura que la viabilitat de l’entitat no corre perill
La cooperativa de cítrics més important de Castelló negocia acords amb altres cooperatives per a garantir-ne el futur.
Nulexport, la cooperativa de cítrics més important de Castelló, negocia acords amb altres cooperatives per a garantir-ne el futur. La direcció va reunir ahir els socis en una assemblea extraordinària per a informar-los que la viabilitat de l’entitat no corre perill i que l’activitat continuarà durant la pròxima campanya.
Tot i això, la cooperativa ha presentat uns resultats econòmics que no han permés pagar els cítrics als vora 500 socis. La direcció al·lega una crisi de preus i una baixada de les exportacions de més de deu milions de quilos. Per aquesta raó, han citat els llauradors a una pròxima reunió per a informar-los d’aliances amb altres entitats de la zona que es podrien tancar en les pròximes setmanes. La mala campanya ha fet que molts dels socis hagen decidit abandonar la cooperativa.
Més llegit
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
-
Els senyals de trànsit s'adapten als nous temps
-
Detingut un professor per fer-se passar per un menor en xarxes i demanar fotos sexuals a una xiqueta
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
Més vist
Més escoltat
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
01.07.2025 | Les notícies del migdia
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang