Norwegian anuncia un ERTO que podria afectar l'aeroport d'Alacant-Elx
Es preveu que la mesura repercutisca en 17 persones de les 150 que formen la plantilla de la base valenciana.
La tercera aerolínia de baix cost a Europa, la noruega Norwegian, ha tancat la base a Madrid i ha anunciat un Expedient de Regulació Temporal d'Ocupació (ERTO) que podria arribar a diferents bases a tot Espanya, entre elles la de l'aeroport d'Alacant-Elx.
La plantilla de la base valenciana és una de les possibles afectades, d'entre les 358 persones que treballen a tot el territori espanyol. En un principi, està previst que de les 150 persones que treballen a l'Altet, hi haja 17 afectades: 7 tripulants de cabina i 10 pilots.
L'ERTO es produiria entre novembre i abril, en temporada baixa. No obstant això, el d'Alacant-Elx és un dels aeroports en què menys vols es reduiran, ja que és una de les bases més rendibles de l'aerolínia. Opera des de 2013 amb catorze rutes diferents.
Norwegian és la quarta companyia amb més vols des d'Alacant i, de gener a agost, han transportat vora un milió de passatges.
Més llegit
-
Detenen a la Vila Joiosa un repartidor acusat de furtar cartes col·leccionables de la correspondència
-
Carlos Baño assegura no haver comés cap irregularitat i que col·laborarà amb la justícia
-
MAPA | On estan tots els monuments i envelats de les Falles de València 2026?
-
Treball porta la Generalitat a la Fiscalia perquè l’autoritat laboral valenciana va anul·lar sancions per la dana
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení