Lladró inicia el període de consultes amb els sindicats per a posar en marxa un possible nou ERO
Aquest procés coincideix amb el començament de la regulació temporal d'ocupació per a 270 treballadors.
Aquest dilluns el grup Lladró inicia el període de consultes amb els sindicats per a posar en marxa un possible nou expedient de regulació d'ocupació (ERO).
I ho fa justament la mateixa jornada que comença la regulació temporal d'ocupació per a 270 treballadors per tal d'ajustar la producció a la demanda. A banda, hi ha un pla de prejubilacions per a 28 persones al llarg de l’any .
En el 2017, el grup Lladró va passar a formar part d'un fons d'inversions. El nou grup ja va fer, a l'octubre passat, un expedient de regulació temporal que encara està en marxa, fins al 2020.
De moment, hi ha 270 persones afectades en les àrees de producció, sobretot treballadores. El seu futur serà una de les principals línies de negociació.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
La Guàrdia Civil desarticula un laboratori de cocaïna i dos punts de venda de droga a Silla i Picassent
-
El govern espanyol notifica 7.499 pisos turístics il·legals a la Comunitat Valenciana que hauran de retirar els anuncis de les plataformes
-
Rescaten amb helicòpter un senderista al cim del penyal d’Ifac de Calp
-
Comencen este diumenge els talls nocturns a la V-31 a València per obres de rehabilitació del ferm