Labora ajudarà amb 4.500 euros les persones que emprenguen una activitat innovadora
Es consideren iniciatives innovadores els projectes amb novetat o millora sobre productes o serveis existents o propostes que donen resposta a necessitats no cobertes, entre altres
El Servei Valencià d'Ocupació i Formació (Labora) oferirà ajudes de fins a 4.500 euros a les persones desocupades que decidisquen emprendre per a desenvolupar una activitat innovadora. La iniciativa té un pressupost d'1.460.000 euros i podran optar a les ajudes les persones desocupades inscrites en Labora que hagen iniciat l'activitat a partir de l'1 de gener d'enguany i que oferisquen una proposta innovadora, segons ha explicat la Generalitat en un comunicat.
Es consideren iniciatives innovadores els projectes empresarials que oferisquen alguna novetat o millora sobre productes o serveis existents; les activitats empresarials o professionals en les quals es detecte una falta d'oferta al territori on la persona treballadora autònoma vaja a prestar serveis; i les idees de negoci en sectors madurs, que donen resposta a necessitats no cobertes.
Aquest caràcter innovador necessitarà l'informe de qualsevol de les entitats, públiques o privades, incloses en el Mapa d'Entitats de l'Ecosistema Emprenedor de la Comunitat Valenciana, que hauran d'incloure's en la sol·licitud.
La convocatòria d'ajudes contempla diferents imports en funció de les circumstàncies personals de cada sol·licitant, amb una proposta d'una ajuda general de 2.500 euros per a persona desocupada. L'import s'incrementa a 3.000 euros en casos de menors de 30 anys o majors de 45 anys; 3.500 euros per a aturats amb diversitat funcional o discapacitat; i 4.500 euros per a dones sense ocupació víctimes de la violència sobre la dona. Aquestes quanties augmenten en 500 euros en el cas de dones.
La sol·licitud per a percebre l'ajuda pot realitzar-se a través de la web del Servei Valencià d'Ocupació i Formació o dels registres habilitats de la Generalitat. El termini per a sol·licitar aquestes ajudes continua obert.
Més llegit
-
El nivell de la mar ja ha pujat molt més del que estimaven els models: "Podem vore impactes devastadors"
-
L’Ajuntament de València suspén la mascletà d'este dijous per la pluja
-
La pluja i un seguit d'accidents i avaries causen retencions quilomètriques als accessos a València
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Dijous de pluja més general i amb tempestes locals
-
Un turisme cau en les vies del Tram a la Vila Joiosa i obliga a tallar la línia fins al Campello
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
04.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia
-
03.03.2026 | ContrÀpunt