L'ocupació hotelera baixa un 80% i les agències de viatges estan paralitzades
La CEV demana la tramitació per força major d'expedients de regulació temporal d'ocupació o reduccions de jornada.
Després de l'ajornament de les festes de les Falles i la Magdalena, l'ocupació hotelera a València i Castelló s'ha reduït un 80%. A més, les agències de viatges tenen l'activitat de contractacions paralitzada i únicament reben cancel·lacions.
La presidenta de CEV València, Eva Blasco, ha demanat l'aplicació de mesures per a les empreses com ara la tramitació per força major d'expedients de regulació temporal d'ocupació o reduccions de jornada. També la paralització de la recaptació de l'IBI per part de l'Ajuntament de València.
Les organitzacions provincials de CEV València i CEV Castelló s'han reunit amb representants de les associacions del sector turístic per a analitzar l'impacte de la cancel·lació de les festes en les dates habituals. No obstant això, han preferit no oferir un balanç econòmic perquè s'hauria d'incloure més sectors i per la ràpida evolució de les circumstàncies.
Més llegit
-
Controlat l'incendi forestal de Polop després de cremar 36 hectàrees
-
Investiguen l'apunyalament d'una dona a Carcaixent
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Interior obri expedient per falta greu als agents implicats en l'actuació policial abans del partit Elx-Barça
-
Dimarts amb registres històrics que freguen els 42 graus abans d'un dimecres de pluges fortes
-
Estabilitzat l'incendi declarat en una zona de difícil accés a Polop