L'èxit dels 'rooftops' arriba a la Comunitat Valenciana
Ciutats com Alacant, València i Benidorm acullen aquestes terrasses en edificis emblemàtics i hotels on poder gaudir d'un còctel o de música en directe
Estan de moda i cada vegada n'hi ha més. Terrats d'hotels i d'edificis emblemàtics que es transformen en espais d'oci. És el fenomen conegut com a rooftop. Terrasses amb vistes privilegiades on es pot viure una experiència d'altura. Ignacio Aliño és un dels socis d'Atenea Sky, a València, i explica on creu que està l'èxit d’aquestes terrasses: "Estàs ací i només veus el cel. En aquest sentit pareix que estigues fora de la ciutat, quan en realitat hi estàs en el cor".
Les xarxes socials també han contribuït a l'èxit dels rooftops, com assenyala Gloria Ubago, responsable d'allotjament de l'Hotel Primavera Park de Benidorm (Marina Baixa): "Tenim molts instagramers i influencers que venen per a posar i pujar-ho en les xarxes socials".
Es tracta d'aprofitar els terrats, espais tradicionalment buits, per a donar-los vida. N'hi ha a Alacant, València i Benidorm. I atrauen cada volta més públic, d'ací i de fora. Una nova dimensió per al turisme urbà.
Més llegit
-
L'incendi d'un camió talla 45 minuts l'A-7 a Paterna (Horta Nord) cap a Barcelona i causa una cua quilomètrica
-
Divendres assolellat i cap de setmana estable, però fresc, amb un episodi de pluges dèbils i disperses dissabte
-
Renfe veu viable que els trens arriben a l'estació del Nord en les mascletaes, però els pararà a Albal mentre no reba "garanties de seguretat" de l'Ajuntament
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Les Falles encaren un cap de setmana clau amb mascletaes, castells, ninots indultats i la Plantà