L’arribada de turistes internacionals a la Comunitat Valenciana s'incrementa un 15% al maig
La despesa per persona se situa en 137 euros diaris, un 4,7% més que ara fa un any, segons dades de l'INE
La Comunitat Valenciana va rebre un total d'1.152.053 turistes internacionals durant el mes de maig, la qual cosa suposa un increment del 15% respecte al mateix mes de l'any anterior. Pel que fa a la despesa d'este perfil turístic, va augmentar un 29% fins als vora 1.331 milions d'euros, segons les últimes dades publicades per l'Institut Nacional d'Estadística (INE).
Es tracta de la millor dada d'arribades de turistes internacionals i despesa en un mes de maig al nostre territori de la sèrie històrica. De mitjana, cada turista que va visitar la Comunitat Valenciana va gastar cada dia 137 euros al maig, un 4,7% més que el mateix mes de l'any anterior, i va romandre 8,44 dies. En total, la despesa mitjana per persona es va situar en 1.155 euros, un 12,2% més que al maig de l'any anterior.
Des de principi d'any fins a maig, 4.189.742 turistes han visitat la Comunitat Valenciana, un 20% més que el 2023. La despesa total ha sigut de 5.033,3 milions d'euros, un 28,31% més. Per autonomies, la més visitada va ser Catalunya amb el 22% del total de turistes internacionals a l'Estat, seguida de les Balears (21,6%) i Andalusia (14,6%).
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part