Hàbitat i Textilhogar posen en marxa la "major edició de l'última dècada" amb 800 empreses
La fira del moble, decoració i il·luminació registra 435 expositors directes i 631 marques representades de 12 països, mentre que la històrica cita tèxtil acollirà 81 expositors directes i 250 representats procedents de cinc països
Hàbitat i Textilhogar tornen des d'aquest dimarts i fins al divendres 22 a Fira València amb una oferta entre tots dos de fins a 881 empreses i marques internacionals, que ocuparan de manera completa els huit pavellons del fòrum centre i oest de Fira València, segons ha detallat la institució firal.
Fira Hàbitat València supera el sostre de l'any passat i celebrarà "la major edició de l'última dècada" amb la presència de "la pràctica totalitat de les firmes més rellevants espanyoles i una àmplia i variada selecció de mobles, il·luminació, decoració i productes per al descans", segons ha detallat la institució firal en un comunicat.
Els certàmens ocuparan un total de 96.000 metres quadrats de superfície expositiva bruta, una extensió similar a la de l'any passat amb l'excepció que en aquesta edició no se celebra Espai Cuina SICI, de caràcter biennal.
Així, enguany torna a ser un any de creixement després dels bons resultats de l'última edició, en la qual es va celebrar la Capital Mundial del Disseny.
La convocatòria de moble, decoració i il·luminació, Fira Hàbitat València, registra en aquesta edició 435 expositors directes i 631 signatures i marques representades, un 19% procedents de 12 països, amb una ocupació pròpia que creix més del 20%.
Per part seua, la històrica cita tèxtil Home Tèxtils Premium (HTP) by Textilhogar acollirà 81 expositors directes i 250 marques representades procedents de cinc països.
Bon moment per al sector
Aquesta edició suposa la consolidació de Fira Hàbitat València com "la gran fira de referència a Espanya del sector del moble, il·luminació i decoració", ha destacat la institució.
El sector es troba en un bon moment, amb una producció de 4.690 milions d'euros en 2022 i un creixement de l'1,6% en el primer trimestre de l'any, segons l'observatori d'AIDIMME. A més, les exportacions segueixen en auge amb creixement del 6,6% en el primer semestre, mentre que el comerç de mobles va créixer un 11% l'últim any.
Per part seua, Home Tèxtils Premium by Textilhogar s'ha convertit en un esdeveniment internacional de referència per al sector. Enguany rebrà compradors de 43 països.
Més llegit
-
Condemnen a dèsset anys de presó El Mauri, germà d'Antonio Anglés, per segrestar i torturar un home
-
La Generalitat presenta el projecte del nou Hospital General de Castelló: tindrà 765 llits, 31 quiròfans i 140.000 m² de superfície
-
Sánchez reconeix per primera vegada que va fallar el control del Marroc i demana "accions"
-
El Poder Judicial arxiva per unanimitat les queixes de Pradas i Argüeso contra la magistrada que investiga la dana
-
OFICIAL | Javier Aguirre, nou entrenador del València CF
-
El Congrés retira definitivament l'acreditació de premsa a l'agitador Vito Quiles
Més vist
Més escoltat
-
22.09.2026 | 90 minuts
-
22.09.2026 | CD Acero: el renàixer dels Lleons del Mediterrani
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
23.09.2026 | Les notícies del matí
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar