Les empreses de València concentren el 86% dels accidents mortals al gener i febrer
Malgrat la crisi econòmica derivada de la pandèmia, la sinistralitat mortal cau poc més d'un 22% en comparació amb 2020
La sinistralitat laboral planta cara a la pandèmia. Així al menys es dedueix de les dades oficials del Ministeri de Treball, que mostren com al gener i febrer es van registrar a la Comunitat Valenciana set accidents mortals en l'àmbit laboral, a penes dos menys que durant el mateix període de 2020, quan encara no estava declarada la pandèmia. I la dada més cridanera en aquesta estadística és l'evolució dels accidents mortals a les empreses de la província de València, on les morts s'han duplicat. Durant els dos primers mesos de 2021 van morir sis treballadors a conseqüència d'un accident a la província de València, enfront dels tres el 2020. La província de València acumula vora el 86% dels accidents laborals mortals d'aquests dos primers mesos d'any.
Per contra, les empreses de la província de Castelló no han patit cap mort en accident laboral algener i febrer, mentre que en el mateix període de 2020 en registraven dos. L'estadística també ha registrat una bona evolució a les empreses d'Alacant, on la xifra d'accidents de treball mortals ha caigut de 4 a 1, sempre segons les mateixes fonts. En conjunt, la sinistralitat mortal va caure a principis d'any un 22%.
La Comunitat Valenciana va registrar al gener i febrer 6.495 accidents laborals, el que representa un 24% menys que durant el mateix període de 2020.
Més llegit
-
Calculadora de sou | Cobres molt o poc respecte a la mitjana de la població valenciana?
-
El Festival de les Arts i el BigSound hauran de canviar d'ubicació arran d'una sentència judicial
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
Intervenen 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà al port de València
-
La PAU del curs 2025-2026: La convocatòria ordinària se celebrarà els dies 2, 3 i 4 de juny i l’extraordinària els dies 30 de juny i 1 i 2 de juliol
-
El Congrés convalida el decret anticrisi que rebaixa l'IVA de la llum, el gas i els carburants
Més vist
Més escoltat
-
25.03.2026 | 90 minuts
-
26.03.2026 | Amunt i avall | Tercera Part
-
25.03.2026 | 'Les Cases Buides', el documental que retrata la realitat de les vivendes abandonades en la Safor
-
26.03.2026 | Les notícies del migdia
-
25.03.2026 | ContrÀpunt
-
25.03.2026 | Anna Albaladejo presenta “Ací, on floreixen les tortugues”,