Domingo Parra torna a declarar hui a l'Audiència Nacional pel cas del Banc de València
L'exdirector de Societats Participades Immobiliàries ha atribuït a l'arribada de la crisi els impagaments produïts en les macrooperacions immobiliàries de l'entitat.
Aquest matí s'ha représ a l'Audiència Nacional de Madrid el juí contra els màxims responsables del Banc de València. Domingo Parra, que va ser conseller delegat del Banc de València, i a qui la fiscalia demana entre 4 i 6 anys de presó pels delictes d'administració deslleial i apropiació indeguda, ha sigut el primer a declarar. Parra ha contestat a les preguntes dels advocats de la defensa que fan referència als contractes signats amb les empreses constructores implicades en les tres operacions que van provocar el forat de 160 milions d'euros.
Domingo Parra ha argumentat que eren les unitats hipotecàries les que elaboraven els informes de solvència. Ahir, l'exconseller delegat de l'entitat també va negar haver proposat les operacions immobiliàries, de les quals va dir que oferien garanties i que, fins i tot, van ser un èxit fins a l'arribada de la crisi.
Al seu torn, l'exdirector de Societats Participades Immobiliàries del banc, Alfonso Monferrer, ha atribuït a l'arribada de la crisi els impagaments produïts en les macrooperacions immobiliàries de l'entitat.
"Podria no haver ocorregut si no haguera arribat la crisi", ha manifestat Monferrer" a l'Audiència Nacional.
Més llegit
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
El TRAM d’Alacant recupera la circulació entre Hospital Vila i Benidorm després de les obres de duplicació de via
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
La Comunitat Valenciana encapçala la xifra de pisos d’Airbnb sense llicència que ha provocat la sanció del Ministeri de Consum
-
L’exsecretari de Presidència diu que no va dissuadir Pradas del confinament, sols li va aconsellar que consultara amb l’advocacia