La Comunitat Valenciana, entre les regions d'Europa amb més contractació a través d'ETT
Eurostat indica que un 5,1% dels contractes formalitzats l'any 2019 es van fer a través d'una empresa de treball temporal.
Tres zones d'Espanya, entre elles la Comunitat Valenciana, van tindre el 2019 un 5,1% dels treballadors contractats a través d'una empresa de treball temporal (ETT), fet que les situa com les terceres a la Unió Europea (UE) amb una major quota, segons Eurostat. Aquesta xifra dobla àmpliament la mitjana europea, que el 2019 es va situar en el 2,1 % dels empleats.
Aquestes comunitats autònomes a Espanya, agrupades en tres zones, són Galícia, Astúries, Cantàbria, el País Basc, La Rioja, Aragó, Catalunya, la Comunitat Valenciana i les Balears, segons un comunicat que ha emés l'oficina d'estadística comunitària.
La llista europea de contractació temporal l'encapçala el nord d'Holanda –a les províncies de Groningen, Frísia i Drenthe–, amb un 6,6%. En segon lloc se situa la regió de Bremen, a Alemanya, amb un 5,3%, i després les tres zones espanyoles esmentades.
Més llegit
-
La Comunitat Valenciana es manté en el tancament del 2025 com l'autonomia més endeutada, amb el 40,7% del PIB
-
L'exalcalde d'Agres Josep Manuel Francés s'enfronta a tres anys de presó per cobrar "indegudament" el sou
-
L’Ajuntament de Burjassot convida a fer un viatge visual pel municipi a través de cent imatges
-
Nou de cada deu persones sobreviurien al càncer de còlon si es detectara a temps
-
Treball sense descans als forns d’Alberic per a fer milers de mones
-
València aprovarà este dimarts la normativa que restringirà els apartaments turístics