La CEOE aprova per unanimitat l'acord salarial fins al 2025
El text per al nou acord per a l'ocupació i la negociació col·lectiva pactat amb els sindicats recull les pujades salarials del 4% en 2023 i del 3% per al 2024 i 2025
El comité executiu de la patronal CEOE ha aprovat, per unanimitat, el text per al nou acord per a l'ocupació i la negociació col·lectiva (AENC) i que recull indicació per a les pujades salarials del 4% el 2023 i del 3% per al 2024 i 2025.
L'acord, fruit de la negociació entre empreses i sindicats, no ha rebut crítiques, segons han indicat des de la patronal.
El sindicat UGT també ha reunit aquest dilluns a la seua executiva i CCOO ha convocat per a dimarts la reunió del comité confederal, per a valorar les condicions d'acord que també contemplaria la possibilitat de sumar fins a un 1% cada any segons l'alça dels preus.
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
El TSJCV rebutja investigar Carlos Mazón per la gestió de la dana i la causa es manté en el jutjat de Catarroja
-
Compromís suspén cautelarment de militància el regidor d’Altea detingut per presumpta violència de gènere
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument