Els centres comercials valencians obrin el Divendres Sant i el Diumenge de Pasqua
El diumenge 7 d'abril obriran també els comerços a les zones de gran afluència turística i de València i Alacant
Els comerços de les grans superfícies valencianes romandran oberts el 29 de març, Divendres Sant, i el 31 de març, Diumenge de Pasqua, amb caràcter general, segons ha informat l'Associació Nacional Grans d'Empreses de Distribució (Anged).
A més, el diumenge 7 d'abril obriran aquests comerços a les zones de gran afluència turística i de València i Alacant. En qualsevol cas, l'associació empresarial ha recomanat als clients que consulten els horaris d'obertura de cada botiga en la pàgina web.
El portaveu d'Anged, Joaquín Cerveró, ha destacat que l'obertura dels comerços el 24 de març "va ser un èxit" i el sector espera que l'obertura del divendres i diumenge que ve "supere les xifres previstes".
L'estimació de visites d'aquests deu dies "ens indica que més de dos milions de persones hauran passat pels comerços d'Anged a la Comunitat Valenciana, superant les dades del 2023", ha ressaltat.
L'arribada del bon temps, les perspectives del turisme, tant nacional com internacional, la necessitat d'adequar els segons habitatges per a Setmana Santa i Pasqua, entre altres factors, fan preveure una bona campanya, segons Cerveró.
Grans superfícies que alcen la persiana
Per la seua part, els centres d'El Corte Inglés de la Comunitat Valenciana obriran els principals festius de Setmana Santa i Pasqua, segons ha explicat la companyia en un comunicat.
Tots els centres, excepte Elx, obriran el Divendres Sant, dia 29 de març, i el Diumenge de Pasqua, dia 31 de març, d'11 a 21 hores. Els centres de València i Alacant obriran també el diumenge 7 d'abril, vespra de Sant Vicent, d'11 a 21 hores.
D'aquesta manera, "s'evita acumular dos dies consecutius sense atendre les necessitats dels clients, ja que l'únic dia que romandran tancats tots els centres de la Comunitat Valenciana, excepte Elx, serà el Dilluns de Pasqua, dia 1 d'abril", ha explicat l'empresa.
A València és festiu el dia de Sant Vicent, 8 d'abril, i, per aquest motiu, els centres de la ciutat no obriran les portes, però sí que ho faran en l'horari habitual, de 10 a 22 hores, els centres d'Alacant i Castelló, mentre que Elx obrirà d'11 a 21 hores. El dijous 11 d'abril, festivitat local de la Santa Faç, no obrirà el centre d'Alacant.
La resta de dies laborals, tots els centres valencians mantindran la jornada sense canvis, de dilluns a dissabte de 10 a 22 hores.
"El gran moment turístic que viu la Comunitat Valenciana, amb ocupacions per damunt del 80% en els principals centres turístics, anticipa una bona campanya comercial de Setmana Santa", ha coincidit a dir l'empresa.
Més llegit
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
El veïnat de Tavernes de la Valldigna torna a eixir al carrer a exigir la regeneració de la platja
-
L'incendi de la Calderona evoluciona favorablement, però es manté l'orde d'evacuació per al veïnat de Gátova fins que es done per estabilitzat
-
Estabilitzat l'incendi de Segorbe que ha cremat vora 632 hectàrees de la Calderona
-
Trobat el cadàver d'un home desaparegut després d'entrar de nit a la mar a Benicarló
-
Mor una persona en un accident de trànsit a la CV-35, a l'altura de Paterna
Més vist
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 1)
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 2)
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 2)
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 1)
-
23.08.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
22.08.2026 | Informatiu nit | L'oratge