Caixa Popular eleva els beneficis en un 32%, fins a 14,6 milions d'euros
L'entitat financera suma 76 oficines a la Comunitat Valenciana i dona treball a 395 persones
Caixa Popular va guanyar en 2021 un total de 17,5 milions d’euros, un 34% més que en l’exercici anterior, després de fer unes dotacions de 8,23 milions d’euros. Uns resultats que, després d’impostos, ascendeixen a 14,6 milions d’euros, amb un creixement del 32%, segons ha informat l'entitat aquest dijous.
La cooperativa de crèdit ha acabat el 2021 amb uns depòsits de 2.213 milions d’euros, un 14% més. També ha destacat que les inversions creditícies s’han situat en 1.578 milions d’euros, cosa que implica un creixement del 20,67% respecte del 2020. Les dotacions al fons d’insolvència de 8,23 milions situen la cobertura total de la morositat en un 75,0%, amb una ràtio de mora del 3,62%.
Al tancament de l’exercici, el marge d’interessos ha arribat a 40 milions d’euros, amb un increment del 4%; i el marge brut, a 62 milions d’euros, amb un augment de l’1 1%. La ràtio d’eficiència s’ha situat en 59,72%.
Durant el 2021, Caixa Popular va obrir dues noves oficines , fins a tindre'n 76, i va incrementar la plantilla en deu persones, fins a 395.
D'altra banda, l'entitat va destinar durant l'any passat 1,7 milions d’euros a iniciatives d’impacte social a la Comunitat Valenciana i ha col·laborat amb més de 700 entitats.
Més llegit
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
À Punt interposarà accions legals als jutjats per la possible sostracció del vídeo del Cecopi