La bombona de butà registra el primer abaratiment en sis mesos i se situa en 16,14 euros
La caiguda en la cotització de les matèries primeres i la lleu apreciació de l'euro enfront del dòlar fan possible el descens
La bombona de gas butà costarà un 3,2% menys a partir de hui dimarts i se situarà en els 16,14 euros. És la primera baixada en sis mesos, després de tres sèries de pujades consecutives, segons la resolució publicada en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE).
En concret, la reducció d'esta última revisió està provocada per la caiguda en la cotització de les matèries primeres, així com per la lleu apreciació de l'euro enfront del dòlar.
En l'actualitat, anualment es consumeixen 64,5 milions d'envasos de GLP de diferents capacitats a Espanya. Es tracta d'un combustible en retrocés: des del 2010 fins al 2021, el consum total de GLP envasat ha descendit més d'un 25%.
Més llegit
-
La Diputació de València acusa Josep Maria Àngel d'estafa per falsificar un títol universitari
-
Mazón va acompanyar la periodista Maribel Vilaplana a les 18:45 hores del 29 d'octubre a un aparcament
-
Tensió a les portes de la Facultat de Filologia de València per la convocatòria de l'ultra Vito Quiles
-
Tanquen l'aeroport d'Alacant-Elx per possible detecció de drons als voltants
-
Càritas agraïx al voluntariat l’entrega durant la dana amb el documental 'Después del agua'
-
Impulsivitat i poca gestió de les emocions: alguns trets que acompanyen les persones amb TDAH