Aproven 5,1 milions d'euros per a reparar els danys per la DANA al Baix Segura, Múrcia i Albacete
La Mancomunitat dels Canals del Taibilla realitzarà treballs en la potabilitzadora de Torrealta, a Oriola, entre altres actuacions.
La Secretaria d'Estat de Medi Ambient del Ministeri per a la Transició Ecològica ha aprovat aquest dimecres executar obres amb una inversió de 5,19 milions d'euros per a reparar els danys que la DANA del passat mes de setembre va causar en les infraestructures de la Mancomunitat dels Canals del Taibilla. Les greus inundacions afectaren la comarca del Baix Segura i les províncies de Múrcia i Albacete.
La mancomunitat assenya que els treballs es realitzaran en les potabilitzadores de Torrealta, a Oriola, i Serra de l'Espadà (Molina de Segura, Múrcia). També s'executaran obres a Bullas, Llorca, Cartagena i a la presa de la Toma, a Albacete; a Múrcia, Alacant i Oriola; i en les dessalinitzadores d'Alacant I i II i Sant Pere I i II.
Més llegit
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra
-
Dissabte amb gelades puntuals a l'interior i temperatures màximes a la baixa
-
Empat insuficient per a tancar l'any (1-1)
-
Comença la instal·lació dels primers mòduls destinats a restaurants a la platja de la Malva-rosa
-
Més núvols i un canvi d'oratge important per a diumenge
-
Metrovalència posa en servici el nou túnel per a vianants a València entre les estacions de Xàtiva i Alacant