Agricultors murcians tallen el trànsit en l'N-332 per La Cenia, al Baix Segura
Els manifestants s'han traslladat des de Los Alcázares, on han iniciat aquest matí la protesta
Una setantena d’agricultors del camp de Cartagena han ocasionat tallades esporàdiques del trànsit poc després de les 17:00 hores en la nacional N-332 per La Cenia (Baix Segura) i han ocasionat un embós de quasi un quilòmetre en els dos sentits, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil.
Els manifestants s’han situat just a l'entrada d'una rotonda que comunica l'N-332 amb l'accés a les platges i l'AP-7, una zona molt concorreguda en cap de setmana.
Els manifestants han començat les protestes aquest dissabte al matí a l’AP-7 al pas per la localitat murciana de Los Alcázares i, dues hores més tard, després de ser desallotjats pels antidisturbis, s’han traslladat al municipi de Torre-Pacheco, on han ocasionat retencions abans de presentar-se a la rotonda de La Cenia.
Més llegit
-
Superdiumenge faller: macrodespertà, mascletà i la Crida des de les Torres de Serrans
-
Diumenge de talls de trànsit a València amb motiu de la Crida i els primers actes fallers
-
Es complixen dos anys de l'incendi de Campanar, amb un edifici en plena reconstrucció
-
Consulta els municipis on no hi haurà classes per Falles este 16 de març
-
València anuncia les Falles amb una macrodespertà de més de 225.000 trons de bac
-
Un triple de Hezonja deixa el València Basket sense final de la Copa (106-108)