El veïnat de Villena, cridat a participar en el rodatge d'un curtmetratge
La cineasta local Miriam Larragay els convoca al rodatge del pròxim curtmetratge, ‘El último recuerdo‘.
La història es basa en una experiència personal de la directora, ara fa 20 anys, durant la processó de La Morenica, patrona de la ciutat. Per això és imprescindible que la ciutadania hi participe com a figuració.
Qui tenia interés a participar-hi ha hagut d'incriure's prèviament en una llista elaborada per la productura i haurà d'acudir al rodatge amb el vestit de festa o amb indumentària pròpia de finals dels anys noranta. L'Ajuntament de Villena i la Junta Central de Festes han col·laborat en el projecte. De fet, el curtmetratge té un objectiu benèfic i és l'homenatge personal de Larragay a sa mare, que va morir fa uns anys a causa del càncer.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Tanquen les platges de Daimús, Xeraco i Tavernes de la Valldigna per un bacteri i una a Orihuela per contaminació residual
-
Detingut un home de 90 anys per matar la dona de 86 a Astúries
-
Juny deixa vora trenta morts a la Comunitat Valenciana per causes atribuïbles a la calor
-
Calor generalitzada i tronades de vesprada a l'interior de València i Castelló
-
La Comunitat Valenciana, segona autonomia amb més alumnat estranger no universitari, el 18,5%