La Unió Musical de Godelleta guanya el 42 Certamen de Bandes de la Diputació de València
La Societat Musical La Paz de Setaigües ha rebut el primer premi de la Secció Segona i menció d'honor.
La Unió Musical de Godelleta ha guanyat el 42 Certamen de Bandes de la Diputació de València, celebrat aquest cap de setmana al Palau de la Música. El jurat ha concedit a la banda de Godelleta 360,5 punts per les seues interpretacions que l'han feta mereixedora del primer premi i menció d'honor de la Secció Especial.
El certamen, organitzat per l'Àrea de Cultura de la Diputació, ha congregat vora 600 músics de les 13 bandes concursants més les dues convidades.
En la Secció Especial, reservada a bandes de 110 músics sobre l'escenari, ha competit únicament la Unió Musical de Godelleta, que en anys anteriors ja obtingué molts reconeixements per part del públic i el jurat. En aquesta edició, ha actuat sota la direcció de Juan José Navarro Hernández per a interpretar l'obra obligada per a aquesta secció, Lauro, de José Alama Gil, i l'obra de lliure elecció La batalla de Rande, de Juan Gonzalo Gómez. A més, han oferit el pasdoble Goya de Julián Palanca.
Prèviament a l'actuació de la banda de Godelleta, la Societat Musical La Paz de Setaigües s'imposava en la Secció Segona. 70 músics a l'escenari dirigits per Borja Martínez interpretaven com a obra obligada Pumpkins. L'obra de lliure elecció ha sigut Poème du feu i el pasdoble La Paz de Siete Aguas.
Totes les bandes han rebut una quantitat estipulada pel fet de participar en el certamen, més el premi en metàl·lic que reben les guanyadores de cada categoria. En la Secció Segona, l'ajuda per participar és de 4.000 euros, mentre que el premi a la banda guanyadora és de 2.500.
La Unió Musical de Godelleta ha rebut una ajuda de 5.000 euros per participar-hi, als quals se sumen els 2.500 per obtindre el primer premi.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
30.06.2025 | A la fresca
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part