Un altre dia sense mascletà: el mal oratge altera novament el programa de la Magdalena
La pluja obliga a suspendre la disparada de Caballer FX , diversos espectacles al carrer i en trasllada d'altres
Castelló de la Plana continua vivint unes festes de la Magdalena atípiques a causa de la pluja. El 75é aniversari de la festa gran de la ciutat està sent molt condicionat per les inclemències meteorològiques. I com ja ha ocorregut abans durant la setmana, aquest dijous s'han suspés diversos actes per la pluja i altres s'han traslladat de lloc.
L'Ajuntament de Castelló de la Plana ha explicat que la mascletà de les 14:00 hores no es farà per la impossibilitat de la pirotècnia de muntar la mascletà. També s'ha suspés l'espectacle FAMM, previst a les 11:00 hores al carrer de Pelai, al costat de la gaiata 4. I l'espectacle FAMM de la plaça del Reial de les 11:00 hores, al costat de la gaiata 3, es trasllada a la plaça d'Espanya, a la vora de la gaiata 18, a la mateixa hora.
El consistori també ha detallat que l'espectacle infantil de la plaça de Santa Clara de les 11:45 hores s'ha suspés, igual que la III Mostra de Carros Engalanats programada al parc Ribalta a les 14:30 hores.
L'Ajuntament també ha recordat que la XX Mostra de Música i Folklore Regional i la Mostra Folklòrica estan ajornades al mes de maig, i que l'actuació musical de les 23:00 hores de la plaça Major es farà a la Pèrgola.
El que encara es manté, de moment, és la mascletà mixta nocturna de les 21:00 hores, a l'espera de l'evolució meteorològica.
Més llegit
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Nuvolositat en augment, a l'espera de ruixats dijous
-
Ruixats i tempestes a la vista
-
L’associació de víctimes mortals de la dana, al Congrés: “Mazón va anunciar ahir la dimissió, minora això el nostre dolor? Sincerament, no”
-
L'incendi en una nau industrial d'Elda, amb evolució favorable, però encara sense estabilitzar
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València