Un altre dia sense mascletà: el mal oratge altera novament el programa de la Magdalena
La pluja obliga a suspendre la disparada de Caballer FX , diversos espectacles al carrer i en trasllada d'altres
Castelló de la Plana continua vivint unes festes de la Magdalena atípiques a causa de la pluja. El 75é aniversari de la festa gran de la ciutat està sent molt condicionat per les inclemències meteorològiques. I com ja ha ocorregut abans durant la setmana, aquest dijous s'han suspés diversos actes per la pluja i altres s'han traslladat de lloc.
L'Ajuntament de Castelló de la Plana ha explicat que la mascletà de les 14:00 hores no es farà per la impossibilitat de la pirotècnia de muntar la mascletà. També s'ha suspés l'espectacle FAMM, previst a les 11:00 hores al carrer de Pelai, al costat de la gaiata 4. I l'espectacle FAMM de la plaça del Reial de les 11:00 hores, al costat de la gaiata 3, es trasllada a la plaça d'Espanya, a la vora de la gaiata 18, a la mateixa hora.
El consistori també ha detallat que l'espectacle infantil de la plaça de Santa Clara de les 11:45 hores s'ha suspés, igual que la III Mostra de Carros Engalanats programada al parc Ribalta a les 14:30 hores.
L'Ajuntament també ha recordat que la XX Mostra de Música i Folklore Regional i la Mostra Folklòrica estan ajornades al mes de maig, i que l'actuació musical de les 23:00 hores de la plaça Major es farà a la Pèrgola.
El que encara es manté, de moment, és la mascletà mixta nocturna de les 21:00 hores, a l'espera de l'evolució meteorològica.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Atenció amb les tronades fortes dimarts de vesprada
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2025 | Línia de fons
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
16.06.2025 | “El fil d’Irene” Les dones prerafaelistes invisibilitzades, però no invisibles
-
13.06.2025 | “Gran pantalla” i 'Votemos': una reunió de veïns que destapa els prejuís
-
16.06.2025 | “Distopies” Gaudir del temps lliure il·limitat