Tres museus custodiaran fotografies de l'Estudi Sanchis després del tancament
El Museu de Belles Arts, la Diputació de València i el Museu Faller s'han interessat per aquest fons visual de gran valor documental sobre la societat valenciana
Més de 121 anys d'història. És el que abasten les càmeres de la casa Sanchis, que durant quatre generacions han sigut testimonis de l'evolució de l'arquitectura, la indumentària i, en definitiva, de la societat valenciana. Ara el negoci tanca, però les fotografies no cauran en l'oblit, ja que el Museu de Belles Arts, la Diputació de València i el Museu Faller s'han interessat a custodiar aquestes joies gràfiques.
Entre elles, es poden trobar imatges de l'antic Museu de Benlliure, el Sant Pius V sense cúpula o els posats de fallera de Rocío Jurado i Carmen Sevilla. Unes fotografies que continuaran vives, a pesar d'haver de dir adeu a l'emblemàtic estudi del carrer dels Serrans de València.
Més llegit
-
Una forta tempesta descarrega quasi 100 litres a la rodalia de València
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Tres detinguts per la venda il·legal per internet de més de 22.000 litres d'un herbicida restringit
-
Detenen una dona de 47 anys per matar a punyalades un home a Requena
-
L’Aemet eleva l’avís a taronja per a dijous en el litoral d'Alacant i del sud València per intensitats de 60 l/m² en una hora
-
Descens tèrmic i precipitacions fortes al litoral