Trenta autors participen en la 8a edició del festival VLC Negra
Víctor del Árbol, Elia Barceló o Lorenzo Silva, entre els participants d'aquesta edició que se celebra del 6 al 14 de novembre.
Una trentena d'autors faran possible la huitena edició del festival VLC Negra. Se celebrarà entre el 6 i el 14 de noviembre, però els actes presencials estaran concentrats només durant els caps de setmana i amb les màximes mesures de seguretat. Enguany, a causa de la pandèmia, es redueixen les seus i els trobades, que només seran a Ribes Espai, al Parc Central de València, seu de la Universidad Popular, i a l’FNAC. Però seran emeses per ‘streaming’ a través de les xarxes del festival.
També s'han programat clubs de lectura presencials en biblioteques i tres trobades virtuals amb diferents instituts de secundària amb l'escriptora francesa Sophie Henaff, que permetrà que els alumnes puguen conversar amb ella sobre els llibres que han llegit recentment.
Entre els autors que participaran enguany en el festival hi ha autors espanyols i valencians com Elia Barceló, Víctor del Árbol, Jordi Sierra i Fabra (que rebrà el premi González Ledesma a la seua trajectòria), Guillermo Galván, Pere Cervantes, Manuel Loureiro, Jordi Llobregat, Mikel Santiago, César Pérez Gellida, Lorenzo Silva, Fernando Rueda, Gonzalo Giner, Rosario Raro, Ramón Palomar, Javier Menéndez Flores, Joan Carles Ventura, David Marín, Núria Cadenas, Álex Martín, Juan Ramón Biedma, Susana Martín Gijón, Aro Sainz de la Maza, Marta Robles, Marta Sanz i David Llorente.
També participaran en activitats de no ficció Vicente Garrido, Carlos Quilez, Bea Osa i Vanessa Lozano. Per raons sanitàries, el festival no comptarà enguany amb autors estrangers, una constant dins del festival VLC Negra.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places