Tavernes de la Valldigna, ja preparada per als primers concerts del Festivern
Han passat tres anys d'espera per la pandèmia i el festival torna fort amb grups com Mafalda, La Fúmiga, El Diluvi, Auxili, Jimena Amarillo o Smoking Souls, entre d'altres
Després de tres anys de parada obligada per la pandèmia, torna el festival d'hivern de les comarques del centre de la Comunitat Valenciana. Tavernes de la Valldigna, a la Safor, ja està preparada per a encetar aquest dijous els concerts de la 16a edició del Festivern, que se celebrarà des d'aquest dijous fins al pròxim dissabte a la nit.
Han passat tres anys d'espera per la pandèmia i el Festivern torna fort. Els seguidors més matiners ja han plantat la tenda al recinte habilitat pel festival. Són els més impacients per veure La Fúmiga, Mafalda, Jimena Amarillo, The Tyets, Zetak, Las Bajas Pasiones i Nonai Sound, les formacions que obrin el festival aquest dijous a la nit.
Divendres i dissabte passaran per l'escenari, entre altres grups de música en valencià, Smoking Souls, Maluks, Xavi Sarrià, Jazzwoman, Auxili, amb una parada per menjar-se el raïm amb Cabrafotuda.
Però no tot és ballar i menjar-se el raïm. Enguany el Festivern també recupera els tornejos esportius de bàsquet i de futbol sala. I dissabte, concurs de paelles.
Aquest festival de la Safor va nàixer el 2004 amb l'objectiu de ser un amplificador de grups emergents de tot el panorama musical, tant de dins com de fora del territori valencià.
Com diu el seu organitzador, David Ferri, el que pretenen és que la gent ho passe bé amb la música i amb l'ambient del festival en un entorn natural.
El Festivern dona molta vida a Tavernes de la Valldigna i a tota la comarca amb activitats diverses, i molta música.
Els abonaments dels tres dies tenen un preu de 55 euros amb càmping i 50 sense. Les entrades de dijous i divendres costen 25 euros i les del dissabte, 32 euros.
Més llegit
-
Detingut un home per apunyalar una turista italiana al coll en ple centre de València
-
L'exalcalde d'Atzeneta d'Albaida, condemnat per la mort imprudent d'un treballador
-
Les pantalles de la sala del Cecopi no van projectar informació de l'exterior ni de les telefonades a l'112 el dia de la dana
-
Comencen els talls nocturns de l'A-7 entre Picassent i Benifaió per les obres d'emergència per la dana
-
Apareix vandalitzat el mural feminista de Mislata dedicat a dones rellevants de la història
-
Més de 18.000 aspirants inicien les proves de les oposicions de secundària i altres places públiques d'educació
-
Reobri una emblemàtica pastisseria d'Albal inundada en la dana gràcies a un projecte solidari del gremi
-
Una pediatra de Gaza rep els cossos dels seus set fills morts per un atac israelià mentre treballava a l'hospital
-
Un accident de trànsit a Santa Pola deixa un motorista mort i altres dos ferits
-
La Policia Nacional allibera 23 víctimes d'explotació laboral amb quatre detinguts a Benidorm
Més vist
-
24.05.2025 | Futbol Sala: Family Cash Alzira - Màlaga Ciudad Redonda (Ascens a Primera Divisió)
-
24.05.2025 | Informatiu nit
-
24.05.2025 | Informatiu migdia
-
24.05.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
24.05.2025 | Naixements
-
23.05.2025 | A la saca
-
24.05.2025 | Informatiu nit | Esports
-
23.05.2025 | Bona vesprada, Comunitat Valenciana | Primera part
-
Campiones | Campiones Itàlia
-
24.05.2025 | "La zona del 10", amb Fernando Gómez Colomer
Més escoltat
-
24.05.2025 | Fem banda
-
24.05.2025 | Les notícies de matí cap de setmana
-
23.05.2025 | Les notícies del migdia
-
23.05.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
23.05.2025 | Les notícies del matí
-
25 de maig - El feixisme bombardeja Alacant (1938)
-
24.05.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
24.05.2025 | Amunt i avall | Segona Part
-
23.05.2025 | TERRALAB: Emprendre des del territori, transformar desde l’àmbit rural
-
24.05.2025 | Amunt i avall | Primera Part